עינית – כנס קמעונאים

CONCEPT

חברת עינית – יבואנית ומשווקת מותגי משקפיים קיימה באוקטובר האחרון כנס רחב היקף בבית אנדרומדה ביפו.

הכנס יועד ללקוחותיה הקמעונאים .

מטרות הכנס היו לחשוף את הלקוחות לקולקציה 2013, ולבצע הזמנות לשנה הבאה.

כמו כן, הכנס היווה הזדמנות לחשיפה למותג הפרטי של הרשת "לופו".

מלבד המטרות המסחריות, רצתה החברה להעביר מסרים תקשורתיים חשובים.

האופטיקה , כבר מזן הפסיקה להיות עולם "רפואי" והמשקפיים הינם היום יותר מתמיד אקססורי אופנתי לכל דבר.

עובדה זו, מאפשרת   לחברה ולקמעונאים לייצר גלגול עסקים גבוה יותר – כי לקוחות מעוניינים לחדש ולגוון, וגם

למכור יותר מזוג אחד על מנת לייצר התאמה בין ההופעה בכלל והמשקפיים בפרט.

מסרים אלו , ובנוסף מסר עיקרי וחשוב המראה לקמעונאי איך אפשר באמצעות עיצוב מדף, ועיצוב חלונות הראווה

לשדרג את החנות ובאמצעות כך לשדרג את יכולת המכירה , היוו את הבסיס לתחילת התכנון והעיצוב של הכנס.

DESIGN

הבסיס לעיצוב התערוכה היה הרצון לחשוף את מגוון המותגים על רצפה אחת, כאשר כל מותג קיבל במה משלו

להציג את  מגוון המוצרים שלו , אבל לא פחות חשוב להציג את תפיסת העולם שלו כאקססורי וכחלק מעולם

האפנה.

העיצוב כלל פלטפורמה לתצוגת המשקפיים עצמם, ובסיס להצגת עיצוב חלון הראווה של המותג.

החומרים   עימם עימם עבדנו הם חומרים מתכלים , אך ברמת נראות ואיכות גבוהים.

האוירה של המקום וההשתקפות של הים מהחלונות הוסיפו ותרמו לאוירה הכללית ולהצלחת האירוע.

TOTAL SOLUTION

המקום והאוירה

המותגים 

ההרצאות

כתיבת תגובה